دردانه جان

دلبرانه مادر و پسری

1397/10/3 23:36
نویسنده : مامانی زهرا
161 بازدید
اشتراک گذاری
چند وقتیه که حرکتاتو حس میکنم جان جانانم

همین حرکاتته که بهم انرژی میده واسه تحمل این روزا تا اردیبهشت ماه

اولین حسی که بهم دادی، نبض زیر دلم بود، اولاش فکر میکردم نبض خودمه ولی وقتی ادامه دار شد، مطمئن شدم که خود وروجکتی و از اون روز روو ابرا بودم .

از بعد اون هم  تکون خوردنات مثل حرکت ماهی توی دلم بود، اولش ماهی کوچولوی توو دلم بودی و کم کم با بزرگ شدنت حرکاتتم بیشتر و محکم تر شده و هرباررررر بیشتر از قبل توو دلم قربون صدقه ت میرم و کیف میکنم.

قررررربون دستا و پاهای کوچولوت برم مننننن ❤❤❤❤
پسندها (2)

نظرات (2)

مامانمامان
4 دی 97 0:23
ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااان
مامان صدرامامان صدرا
5 دی 97 10:59
مبارکه بسلامتی عزیزم❤❤❤
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دردانه جان می باشد