دردانه جان

اخرین روزای توو دلی بودن...

1398/1/18 17:58
نویسنده : مامانی زهرا
173 بازدید
اشتراک گذاری
سلام جان جانانم، قربونت برم

دیگه کم کم داریم به روزایی میرسیم که باید آماده ی ورود تو به خونه مون بشیم و بودنت رو کنارمون جشن بگیریم

من یکی که دل توو دلم نیست بیای و بغلت بگیرم

تورو نمیدونم

دیشب توو مطب دکتر ، حساااااابی وروجکی کردی جوون دلم

کلی من و مامانی لیلا به حرکاتت خندیدیم🤣🤣🤣🤣

دکتر گفت که یکم برم سونوگرافی و دوم برم پیشش تا تاریخ اعلام کنه واسه اینکه برم بیمارستان تا تو بیای پیشمون

دارم روز شماری میکنم که اونروز برسه ولی نمیدونم چرا ساعتها اینهمه آروم میگذرن

از من عجول تر باباییه که هرروز میپرسه پسری کی میاد؟؟ چند روز مونده؟؟ 😄😄

خلاصه که بی صبرانه منتظر ورودت به زندگیمونیم عمرمادر😙😙😙😙😙😙😙😙
پسندها (1)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
18 فروردین 98 23:39
😍😍😍
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دردانه جان می باشد