دردانه جان

ورودت به زندگیمون مبارک پسرگل مامان

1398/1/22 9:42
نویسنده : مامانی زهرا
139 بازدید
اشتراک گذاری
بالاخره تو اومدی فرشته کوچولوی من

۱۹فروردین ۹۸، ثبت شد توو خاطراتم

به عنوان یکی از بی نظیرترین روزایی که توو زندگیم وجود داشته

صبح ساعت ۷ونیم ازخواب بیدارشدم و باتوجه به علائم حدس زدم که تو داری میای گل پسری

بابایی رو بیدارکردم و باهم رفتیم بیمارستان پاستور، اونجا بعد معاینه گفتن که پسری داره میاد

ولی با حساب و کتابای ما، ۳هفته زودتر

همه میگفتن گل پسریت واسه اومدن چقد عجله داره؟؟!!

آخه مامانی تو هنوز ۳۵هفته و ۲روز بود که مهمون دلم بودی

با همه ی سختیایی که داشت، ساعت ۳ تورو توو بغلم گذاشتن، یه پسر قدبلند وروجک ، باموهای مشکییییی

تا گریه ت دراومد خیالم از بابت سلامتیت راحت شد

پسری نازم ، تو توو روز تولدت ۲۸۰۰ وزنت بود و ۵۰سانتم قدت

فقط خدا میدونه چه آرزوهایی واست توو دلم دارم، امیدوارم همیشه ی همیشه ی همیشه، لباتو خندون ببینم و دلتو شاد.

۱۹فروردین مصادف بود با دوم شعبان، که روزای خیلی خوب و شادی هستن

الهی که امام حسین نگهدارت باشه نفس مادری



پسندها (5)

نظرات (5)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
22 فروردین 98 10:07
ای جانم خوش اومدی گل پسری خداحفظت کنه انشاالله. امیدوارم مامان مهربونت خاطرات خوب وقشنگت و  ثبت کنه 😘😘
آنادمهریآنادمهری
22 فروردین 98 10:23
تبریک میگم عزیزم ایشالله که پا قدمش واستون خیر و برکت بیاره و برای سرزمینمون روزای خوب و پر از آرامیش بیاره زیر سایتون بزرگ شه 😍🙂
مامان پریمامان پری
22 فروردین 98 11:13
تولدش مبارک و قدمش پر خیر و برکت
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
22 فروردین 98 18:40
خدا حفظش کنه قدم نو رسیده مبارک
سهیلاسهیلا
29 فروردین 98 11:01
خیلی مبارک باشه، منم الان تو هفته 36 و سه روز هستم، فکر میکردم تو هفته 36 میرم تو ماه نه، و هروز منتظر به دنیا اومدن پسرمون بودم، اما امروز تو روزشمار وبلاگ که زدم دیدم هشت ماهه هستم،و هنوز 25 روز مونده تا تولدش، ولی بنظرم یکی از بهترین لحظه های زندگی اولین لحظه ای هست که میتونم پسرمون رو ببینم و صداش رو بشنوم قدم نو رسیده اتون خیلی مبارک باشه، انشالله که قدمش برای زندگیتون خیر باشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دردانه جان می باشد